Do portfolio agencji OgilvyInteractive dołączyła firma Diageo Polska.
Zespół OgilvyInteractive przygotował koncept kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt z oferty Diageo Polska – Rum Captain Morgan.
Agencja stworzyła koncept, który składa się z teasearowego eventu pr-owego wprowadzającego markę na polski rynek oraz ciekawego pomysłu na profil na Facebooku dedykowany Kapitanowi.
Za nami już oficjalna premiera profilu pod nazwą „Legendarny Kapitan” a dla fanów na FB wkrótce pierwsze akcje konkursowe na profilu.
……………………………………………………………………………………………………
W Polsce OgilvyInteractive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz OgilvyInteractive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego OgilvyAction , agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
OgilvyInteractive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ogilvyinteractive-wygrywa-przetarg-dla-diageo-polska